Train samen voor de Jeezekesloop

De volgende drie vrijdagen organiseren we een gezamenlijke training voor de Jeezekesloop van zondag 10 juni ’18. Mede-organisator van deze jogging is onze trouwe Allfitter Fré Horemans. We zouden het dan ook fijn vinden als heel wat Allfitters deelnemen aan de loop.

Afspraak trainingen: vrijdagen 25/5, 1/6 en 8/6 om 18 uur.

Train je deze drie vrijdagen mee, dan ontvang je een gratis t-shirt van Allfit om deel te nemen aan de wedstrijd!

Graag een seintje als je meedoet aan één of meerdere trainingen.

De start van de Jeezekesloop bevindt zich op het Wezemaalplein:

  • Jeugdreeksen: 15 u
  • 3 km: 15.30 u
  • 10 km: 16 u

Pinksteren en pinkstermaandag open in de voormiddag

Komende zondag (Pinksteren) en maandag (pinkstermaandag) is onze fitness open van 9 tot 12 u. De groepslessen maandagavond gaan niet door.

P.S. De volgende regel wordt toegepast bij feestdagen: open van 9 tot 12 u, ook wanneer feestdag op een zaterdag of zondag valt. Op brugdagen gelden steeds de normale openingsuren. Uitzondering: met Kerstmis en Nieuwjaar zijn we gesloten. 

“Ik voel dat ik al strakker ben”

Melissa is nu iets meer dan twee maanden aan het trainen voor haar eerste wedstrijd bikinifitness in december. Haar trainingen gaan goed en ze voelt al progressie: “lk ben nu iedere dag vroeg wakker. Ik zit dan vol energie. Ik voel ook dat ik strakker word, vooral aan mijn buik en heupen. Ik kom er wel!”

Natuurlijk zit er al eens een mindere dag tussen: “Soms heb ik het wel zwaar na een drukke dag op het werk, dan kom ik met hoofdpijn thuis en ga ik gewoon op mijn bed liggen. Dan sla ik een dag over.”

“Mijn bovenlichaam trainen, vind ik het plezantste. Mijn benen trainen is het zwaarste. Dan moet ik echt zien dat ik goed heb gegeten overdag want anders kan ik het vergeten.”

Het allermoeilijkste aan haar traject vindt Melissa het eten: “Ik ben een ‘stresskieke’ en bij stress eet ik al gauw iets verkeerd. Ik doe echt mijn best, maar soms is het sterker dan mezelf. Om dat te compenseren, eet ik 1 dag in de week maar 500 kcal.”

Melissa traint 5 dagen per week en volgt een splitprogramma (iedere dag traint ze een andere spiergroep).

 

Wil jij ook fitter worden?

Wij bekijken graag samen met jou welk traject voor jou ideaal is om jouw persoonlijke doelstellingen te bereiken! Stuur een mailtje naar info@allfit.be en we zitten spoedig samen.

 

1 en 10 mei open

Volgende week dinsdag 1 mei (Dag van de Arbeid) is Allfit open van 9 u tot 12 u. Maandag 30 april gelden de normale openingsuren (9 u tot 22.30 u).

Donderdag 10 mei (O.H. Hemelvaart) is Allfit open van 9 u tot 12 u. Vrijdag 11 mei gelden opnieuw de normale openingsuren (9 u tot 22.30 u).

Niet vergeten: vanavond Pump!

Vanavond kan je voor de eerste keer op woensdagavond deelnemen aan een les Pump. De les start om 19.15 u.

Bij Pump gebruik je een barbell om jouw volledige lichaam te trainen. Het gewicht kies je zelf. Op die manier heb je zelf de controle over hoe zwaar je de les maakt. Een professionele begeleiding en motiverende muziek zorgen ervoor dat je het maximum uit deze groepsles haalt. 

Jeezekesloop op 10 juni 2018

Op 10 juni 2018 kan je in Wezemaal opnieuw deelnemen aan de Jeezekesloop. Onze trouwe Allfitter Fré Horemans is één van de drijvende krachten achter deze jogging. We zouden het daarom leuk vinden als heel wat Allfitters het beste van zichzelf willen geven op de 3 of 10 km. Startpunt is op het Wezemaalplein. De jeugdreeksen starten om 15u, de 3 km om 15u30 en 10 km om 16u.

P.S. Je hebt nog enkele weken om je voor te bereiden op deze loop!

 

Pump voortaan ook op woensdagavond!

Na de paasvakantie kan je voortaan ook op woensdagavond een les PUMP volgen (vanaf 18/4). De les gaat net zoals maandagavond door van 19u15 tot 20u15.

PUMP of BODYPUMP is een groepsles die je hele lichaam versterkt. Deze 60 minuten durende work-out daagt al je belangrijke spiergroepen uit door middel van krachtoefeningen met een barbell; zoals squats, presses, lifts en curls. Opzwepende muziek en professionele begeleiding helpen je om jouw beoogde resultaten te behalen. Hoe zwaar je de les maakt, kies je gedeeltelijk zelf aangezien je zelf het gewicht kiest waarmee je de oefeningen uitvoert.